Jobbfronten!



Ja, hallå där!

Så här ligger det till.. Jag blev erbjuden
ett jobb igår, ett jobb som jag egentligen
vill ha, Ett jobb som ligger helt rätt i tiden
och som till råga på allt ligger bara ett kvarter
hemifrån..
 
Men - Nu är det så att dom inte ger mig
det jag vill i lön, för att dom som dom säger
har en mållön där övertid räknas in.. En övertid
som han räknade skulle bli ca. 20 timmar
per månad. Det är ju omöjligt för mig. Vi kämpar
med två heltidsjobb lixom. Om jag ska sikta på
att jobba 9 timmar per dag för att få de pengar
jag får idag så är det inget för mig. 
Så enkelt är det!

Dom vill ändå ha ett möte med mig för att se
om vi kan komma fram till en bra lösning för
båda parter - så jag har inte uteslutit det helt
och dom verkar väldigt förstående.
 
Har ett annat jobb på G också. Skickade precis
iväg en arbetsuppgift till dom som jag faktiskt är
riktigt nöjd med :) Fr hålla tummarna att dom
tycker detsamma.
 
Nu ska jag göra mig iordning för lite ärenden
på stan - Hörs senare!
Jobb | |
Upp