Magen!

Ja, min mage alltså..
Något är riktigt knas.. Nu kan jag inte ens äta
en lätt frukost (idag bestående av flingor och
mjölk med lite bär) 
till frukost.
Sitter på kontoret med fruktansvärt ont i magen.
 
Man tycker att enbart en kopp kaffe vore illa för
magen så där när den är tom lixom - men det är
det som funkar absolut bäst.. Fattar inte.
Har ju varit hos läkaren flertalet gånger för min mage,
men nu var det längesen. Och dom hittar ingenting.
Inga allergier, ingen överkänslighet o.s.v.

Får väl fortsätta med min kaffe & mjölk- frukost
antar jag. Men inte blir man mätt inte. 
Smörgås funkar inte, varken hård mjuk, grov eller ljus.
Gröt funkar inte, ägg funkar absolut inte, och nu vet vi
att flingor och mjölk inte funkar heller - Suck!
 
Tips på superlätt frukost som är snäll för
magen och som hellst också mättar?!
Ego, Mat & dryck | |
Upp